maandelijkse organische weergaven in anderhalf jaar tijd
De Bossche WoonBoulevard is een vereniging van verschillende woonwinkels in ’s-Hertogenbosch. Samen wilden zij meer bekendheid creëren en meer bezoekers trekken naar hun 50.000 m2 vol wooninspiratie. Onze advertising-, content- en social mediaspecialisten gingen die uitdaging natuurlijk graag aan.
Potentiële klanten zoeken voornamelijk online naar wooninspiratie en woonartikelen. In dit geval gingen we hen al benaderen en inspireren vóórdat ze gingen zoeken. Daarvoor maakten we de perfecte mix van verschillende marketingkanalen. Via sociale media, een maandelijkse nieuwsbrief en inspirerende blogs zorgden we in korte tijd voor (veel) meer engagement en naamsbekendheid. We creëerden kwalitatieve, inspirerende content over woongerelateerde onderwerpen. Met een combinatie van organische én paid kanalen brachten we deze content naar de juiste doelgroepen. Onze 50/50 aanpak van rake content en slimme advertising zorgde direct voor het beoogde effect.
Het resultaat mag er zijn: 60% meer websiteverkeer, waarvan 50% organisch. Bovendien gingen ook alle andere kanalen in de plus. Het allerbelangrijkst? Meer destination shoppers voor de Bossche WoonBoulevard. Zo bewijst dit samenwerkingsverband dat het bundelen van krachten écht loont.
Boek soortgelijke resultatenGewoon eens babbelen over jouw vraagstuk of nieuwsgierig wat wij kunnen betekenen voor jouw bedrijf? Laat je gegevens achter en wij bellen je binnen één werkdag terug voor het maken van een vrijblijvende kennismaking.